U tronu Matki Boskiej Sianowskiej. Pani Kaszub i Królowej Naszych Serc.

Matka Boża
Królowa Kaszub

Najnowsze informacje

27.06.2016

Kładka dla Władka czyli na szlaku Green Velo

Mając w pamięci wczorajszy upalny dzień, dzisiejszy poranek przywitał nas pochmurnym niebem. Po porannych modlitwach i pysznym śniadaniu, pokropieni delikatnym deszczem wyruszyliśmy w kierunku Bolestraszyc. Skorzystaliśmy tam z możliwości zwiedzenia arboretum. Chyba wszystkich zachwycił widok kwitnących nenufarów (stok toki na wodzie) oraz lotosów i wspaniałych okazów wielu mniej lub bardziej znanych roślin.

Eucharystię przeżyliśmy w Sanktuarium Matki Bożej Pocieszycielki Strapionych w Wielkich Oczach, po przejechaniu najdłuższego odcinka trasy tj. 46 km. do katedry w Lubaczowie, gdzie czekał na nas Chrystus w wystawionym Najświętszym Sakramencie przyjechaliśmy punktualnie o godzinie 15 i w Godzinie Miłosierdzia modliliśmy się Koronką prosząc o miłosierdzie dla nas i całego świata. Po opuszczeniu Lubaczowa na deser zostało nam 9 kilometrów, które przejechaliśmy z przyjemnością.

W Baszni Dolnej - miejscu naszego noclegu delektowaliśmy się pysznym obiadem i cukierkami imieninowymi Władysława, któremu życzymy wszystkiego dobrego, równie gorące życzenia kierujemy do Janów, obchodzących imieniny 24 czerwca, którzy również nie zapomnieli o słodkościach dla wszystkich pielgrzymów.

Po modlitwach wieczornych mogliśmy bliżej poznać nowych pielgrzymów, którzy po raz pierwszy dołączyli do naszej grupy. Cieszymy się z obecności Anety z Kobiernik, Basi z Rudnika n Sanem, Stanisława z Tarnobrzega oraz Stanisława z Nowej Dęby, Adama z Warszawy i Adasia z Pęchowa. Wszystkim życzymy wszystkiego dobrego na pielgrzymim szlaku.

Joanna

Dzień III fot. Paweł Kara

Kliknij na miniaturkę, aby powiększyć zdjęcie. Kliknij "zamknij", aby wyjść.